Tuesday, July 14, 2009

PAS MENANG DI MANEK URAI

Assalamualaikum ! Parti Islam Semalaysia PAS telah berjaya mengekalkan kerusi N 41 Manek Urai setelah keputusan diistiharkan semalam. Walaupun majoriti menurun tetapi biasalah PRK di kawasan melayu memang sengit.. Ini pun cukup mahal harga kemenangan... Tahniah PAS !!!

Aku berkesempatan bersama pimpinan PAS di Markaz Induk PAS N 41 . Solat bersama dgn Tuan Guru Dato` Haji Nik Abdul Aziz Nikmat.... tazkirah beliau cukup meresap dalam hatiku untuk terus istiqamah dengan perjuangan Islam... Aku sempat bertemu dengan Naib2 Presiden PAS Dato` Haji Mahfuz Omar dan Solahuddin Ayub serta beberapa pimpinan PAS Negeri Kelantan seperti YB Nasharuddin Daud , Zaki Ibrahim , Baihaqi dan Abdul Fatah....
Bertolak pulang dalam keadaan hujan rahmat menyambut kemenangan dan singgah di jerteh menikmati Sup Belut dan nasi goreng bersama dengan Ustaz Sidik , Zaidi, Tarmizi , AlAnas dan Jailani.. sampai kat rumah 2.oo pagi... Subuh sedikit tazkirah buku yang dibeli di Banda Aceh di Masjid Mengabang Tengah... ok Jp lagi Teruskan Perjuangan !!!!

1 comment: